Home Sport&Lifestyle Podolski promuje “dostawczaki”

Współpraca z VWSD dotyczyć będzie social mediów

Podolski promuje “dostawczaki”

Współpraca z VWSD dotyczyć będzie social mediów

Podolski promuje “dostawczaki”

ID. Buzz przypadł go gustu znanemu piłkarzowi
Fot. Volkswagen
Przeczytasz w < 1 min
Przeczytasz w < 1 min

Volkswagen Samochody Dostawcze (VWSD) i piłkarz Lukas Podolski rozpoczynają bliską współpracę. Na początek Podolski – obecnie zawodnik Górnika Zabrze, a dawniej również reprezentant Niemiec, pojawi się jako nowa twarz marki w centralnych materiałach wideo na kanałach social media Volkswagen Samochody Dostawcze.

17 milionów followersów

Zawsze podobał mi się Amarok, ale ostatnio zakochałem się w ID. Buzz –powiedział Lukas Podolski, w latach 2004 – 2017 reprezentant Niemiec w piłce nożnej, a obecnie napastnik Górnika Zabrze. Wszechstronny elektryczny Bulli to idealny samochód dla mistrza świata w piłce nożnej i rodzinnego mężczyzny. Ale Lukas Podolski to nie tylko wzór do naśladowania jako piłkarz. Jest zaangażowany społecznie i wspiera pokrzywdzone dzieci za pomocą „Fundacji Lukasa Podolskiego”. O skali jego zaangażowania świadczy też fakt, że niedawno z własnych środków zakupił nowy autokar dla młodzieżowych grup Górnika Zabrze. Jest też odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą, świetnie poruszającym się w świecie social mediów. Jego profile na Facebooku, czy na Instagramie śledzi ponad 17 milionów followersów. Stąd na początek jego współpraca z marką Volkswagen Samochody Dostawcze dotyczyć będzie właśnie social mediów.

Owocny rozwój w perspektywie

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Lukas Podolski został ambasadorem naszej marki i cieszymy się na wspaniałą współpracę – powiedział Lars Krause, członek zarządu Volkswagen Samochody Dostawcze ds. sprzedaży i marketingu. – Lukas jest ogromnym fanem naszej marki i wiem, że nie może się doczekać wizyty w zakładzie produkcyjnym w Hanowerze. Wnosi do naszej współpracy wiele pomysłów na dalsze działania, więc możemy się spodziewać, że ten wspólny projekt będzie się owocnie rozwijał – dodała Simone Brüsewitz, szefowa Experience Marketing.

Źródło: Volkswagen

Narzędzia
i kalkulatory