Sportowe osiągi i wyróżniający się wygląd zewnętrzny
Nowe Enyaq RS oraz Enyaq Coupé RS zaprojektowano w stylistyce Modern Solid. Przód Tech-Deck Face, pas świetlny Light Band, czarne detale i aerodynamiczne felgi do 21 cali budują zdecydowany, sportowy wizerunek modeli. Dedykowany dla wersji RS kolor Mamba Green oraz obniżone zawieszenie i dynamiczne linie nadwozia podkreślają ich temperament.
Po dwa silniki elektryczne
W obu modelach za napęd odpowiedzialne są dwa silniki elektryczne, z których moc przenoszona jest na cztery koła. Silniki generują łącznie 340 KM (250 kW), co pozwala na rozpędzenie samochodów od 0 do 100 km/h w 5,4 sekundy. Stawia to model Enyaq RS na równi z Elroqiem RS na pozycji najmocniejszych modeli produkcyjnych marki – podkreśla czeski producent.

Ładowanie prądem stałym (DC) możliwe jest z mocą do 185 kW, akumulator o pojemności 84 kWh można naładować od 10 do 80% w 26 minut. Pełne naładowanie akumulatora pozwala na pokonanie do 560 km (567 km dla Coupé) w cyklu WLTP.
Masaż w standardzie
Klienci mogą wybrać między RS Lounge z tapicerką z mikrofibry Suedia z limonkowymi przeszyciami, a RS Suite wykończonym skórą z przeszyciami w kolorze szarym. Standardem są podgrzewane fotele z masażem, 13-calowy ekran Infotainment, cyfrowy kokpit oraz trójramienna sportowa kierownica z emblematem RS.
Enyaq RS oferuje bogaty zestaw systemów bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy. Travel Assist, Side Assist czy Emergency Assist działają jeszcze sprawniej dzięki integracji z danymi online. Zaawansowane technologie obejmują również inteligentne parkowanie za pomocą aplikacji MyŠkoda oraz system Remote Trained Parking.

Obie wersje wyposażono w praktyczne rozwiązania takie jak: porty USB-C o mocy 45 W, Phone Box z ładowaniem indukcyjnym, kod QR w bagażniku dający dostęp do wideoinstrukcji, czy funkcje automatycznego odblokowania i blokowania pojazdu w odpowiedniej odległości kluczyka od pojazdu.