Leapmotor

Marka przyspiesza europejską ekspansję

W Polsce markę obsługuje 14 autoryzowanych punktów
Źródło zdjęcia: Stellantis

Leapmotor – marka wchodząca w skład Grupy Stellantis poinformowała, że w Europie działa 600 autoryzowanych punktów sprzedaży i serwisów. Do końca 2025 roku chiński producent zamierza przekroczyć liczbę 700 lokalizacji na największych rynkach europejskich. Sieć dilerska marki w Polsce liczy obecnie 14 autoryzowanych przedstawicielstw.

  • Leapmotor posiada w Europie 600 punktów sprzedaży i serwisów
  • Do końca roku przybędzie jeszcze 100
  • W Polsce markę obsługuje 14 autoryzowanych punktów  

Zgodnie z europejskim planem rozwoju Leapmotor, którego realizacja rozpoczęła się w 2024 roku, do końca 2025 roku Leapmotor planuje przekroczyć liczbę 700 lokalizacji na największych rynkach europejskich (G10) oraz w kluczowych krajach będących importerami.

Danilo Annese, dyrektor ds. operacji handlowych w Europie w Leapmotor International podkreślił, że firma nie tylko zwiększa obecność, ale również zapewnia, że właściciele pojazdów Leapmotor będą mogli korzystać z kompleksowego wsparcia i obsługi, gdziekolwiek się znajdą.

Dzięki obecnej i planowanej ekspansji, średni czas dojazdu do punktu sprzedaży i serwisu Leapmotor w całej Europie spadnie poniżej 25 minut – podaje Stellantis.

Polska sieć rośnie

W Polsce Leapmotor zadebiutował pod koniec lutego br. i od tego czasu sukcesywnie rozwija swoją sieć dilerską, otwierając kolejne autoryzowane punkty sprzedaży i serwisy. Obecnie, po otwarciu w maju br. kolejnej lokalizacji w Jastrzębiu Zdroju, sieć dilerska marki Leapmotor w Polsce liczy obecnie już 14 autoryzowanych przedstawicielstw.

Nowe rynki: Irlandia, Bułgaria oraz Europa Środkowa – Czechy, Słowacja, Słowenia, Węgry, Chorwacja.

Marka ogłosiła niedawno wejście na siedem nowych rynków europejskich, czyli: Irlandii, Czechach, Słowacji, Słowenii, Węgrzech, Chorwacji i Bułgarii.

PM

REKLAMA