Volkswagen: Koncentracja na jakości obsługi klienta
Transformacja napędowa stanowi wyzwanie dla producentów samochodów. Wizja roku 2035, czyli moment odejścia od sprzedaży w Europie nowych aut spalinowych powoduje, że koncerny coraz mocniej stawiają na elektromobilny segment, dostosowując się powoli do nowych realiów rynkowych. O m.in. nowych wyzwaniach, nowej erze, małym i tanim elektryku „dla ludu” oraz milowych krokach bateryjnych – elektromobilni.pl rozmawiają z Pawłem Szuflakiem, urzędującym od kilku miesięcy dyrektorem marki Volkswagen.
Ikona elektromobilności

Sukces elektrycznego Renault wynika z ciągłego ulepszania technologii oraz ewoluującego stylu, który przyciąga coraz większe grono kierowców. W tym roku mija już 11 lat od jego premiery, co oznacza, że model na dobre zadomowił się na rynku, szczególnie wtórnym. Czy tak długa obecność gwarantuje niezawodność i bezproblemową eksploatację Zoe oraz czy entuzjasta elektromobilności powinien się interesować tym właśnie elektrykiem znad Sekwany? Sprawdźmy!

Turcja z narodowym skarbem

Turcy mają już swój „narodowy” samochód elektryczny. Marka nazywa się TOGG i właśnie szykuje się do podboju Europy. Udało się, choć projekt wystartował później niż Izera.

Blaski i cienie zielonej transformacji

Największe miasta w Polsce są coraz bliżej osiągnięcia wymaganego ustawowo udziału samochodów elektrycznych w swojej flocie. W metropoliach wciąż jednak daleko do poziomu, jaki powinny osiągnąć już za niecałe dwa lata. Powodów takiego stanu rzeczy jest przynajmniej kilka. Przyjrzeliśmy się jak to wygląda w praktyce w wybranych polskich miastach.

Elektromobilni.pl testują

Bawarska firma stara się mieć samochód elektryczny w każdym segmencie. Już w tym momencie możemy wybierać spośród średniej wielkości i4, dużego SUVa iX czy flagowej limuzyny i7. Teraz czas na coś z drugiego końca łańcucha ofertowego. Mowa o miejskim BMW iX1 który, mimo że jest najtańszy w gamie, to oferuje więcej niż można by się spodziewać.