Home Pojazdy Osobowe Hyundai KONA przyspiesza elektryfikację

Hyundai

KONA przyspiesza elektryfikację

Hyundai

KONA przyspiesza elektryfikację

Nowy model czerpie z doskonałej reputacji pierwszej generacji modelu KONA Electric,
Fot. Hyundai
Przeczytasz w < 1 min
Przeczytasz w < 1 min

Hyundai Motor Company ogłosił dzisiaj światową premierę modelu KONA nowej generacji. Zdaniem producenta model przyspiesza zapoczątkowaną przez modele IONIQ wizję elektryfikacji Hyundaia Auto z akumulatorem 65,4 kWh, zapewnia w wersji Long Range zasięg 490 km w cyklu WLTP. Do 2030 r. na rynku pojawi się 11 nowych pojazdów elektrycznych koreańskiego producenta.

KONA Electric, obok naszych modeli IONIQ, odegra ważną rolę we wzmacnianiu pozycji marki Hyundai, jako wiodącego producenta pojazdów elektrycznych. Nowy model czerpie z doskonałej reputacji pierwszej generacji modelu KONA Electric, został zaprojektowany i skonstruowany, aby uzyskać przewagę konkurencyjną, dzięki wielu wyjątkowym funkcjom. Jako Hyundai nie postrzegamy rewolucji EV, jako najnowszego trendu. Wierzymy, że jest to punkt zwrotny nie tylko dla branży, ale także dla społeczeństwa. Mamy nadzieję, że dzięki wdrożeniu przyjaznych dla środowiska rozwiązań w zakresie mobilności, takich jak pojazdy elektryczne, przyspieszymy przejście na czystą mobilność – powiedział Jaehoon Chang Prezes i Dyrektor Generalny Hyundai Motor Company.

Nowa KONA Electric – specyfikacja

Rozstaw osi: 2,660 mm

Długość: 4,355 mm (N Line 4,385 mm)

Szerokość: 1,825 mm

Wysokość:  1 575 mm (felgi 17-calowe)

Przestrzeń na nogi: 1,015 mm (przód), 972 mm (tył)

Leg room: 1,059 mm (przód), 925 mm (tył)

Przestrzeń na wysokości ramion: 1,435 mm (przód)1,402 mm (tył)

Przestrzeń bagażowa

Bagażnik z tyłu : do 466 litrów według normy VDA

Bagażnik z przodu: 27 litrów

Osiągi

Zasięg: (WLTP – estymowany): ponad 490 km (dla wersji Long Range)

Long Range: (65.4-kWh Bateria, 2WD) Moc 218 KM  ; Moment obrotowy 255 Nm

Standard Range (48.4-kWh Bateria, 2WD): Moc 156 KM ; Moment obrotowy 255 Nm

Wyposażenie

Architektura ładowania: 400 V

Ładowanie: 10 % to 80 % w 41 minut

Vehicle-to-Load Moc maksymalna ładowania: 3.13 kW

Porty ładowania:

Wewnętrzny: Z tyłu konsoli środkowej

Zewnętrzny: gniazdo do ładowania z przodu

Źródło: Hyundai
REKLAMA

Narzędzia
i kalkulatory