Home elektromobilni Colt w zelektryfikowanej odsłonie

Plany Mitsubishi

Colt w zelektryfikowanej odsłonie

Plany Mitsubishi

Colt w zelektryfikowanej odsłonie

Model Colt w nowej odsłonie zadebiutuje pod koniec tego roku
Fot. Mitsubishi Motors
Przeczytasz w < 1 minutę
Przeczytasz w < 1 minutę

Mitsubishi ogłosiła trzyletni średniookresowy plan biznesowy na lata fiskalne 2023-2025 – „Challenge 2025” – który koncentruje się na wyzwaniach dalszego wzrostu i modeli następnej generacji. Producent chce wprowadzić na rynek w ciągu najbliższych pięciu lat 16 modeli z czego dziewięć ma być zelektryfikowanych. Jednym z nich będzie model Colt, który ma zadebiutować pod koniec tego roku. Czy w silnikowej gamie Colta znajdzie się odmiana całkowicie elektryczna BEV? Już niebawem ogłosimy te informacje – poinformowało nas przedstawicielstwo producenta w Polsce. Do 2030 roku japońska marka zainwestuje łącznie 210 miliardów jenów w podniesienie do 15 GWh sumarycznej pojemności akumulatorów trakcyjnych produkowanych pojazdów.

Plan oprze się na zredukowanej i elastycznej strukturze biznesowej, wprowadzonej dzięki uchwalonym do tej pory reformom organizacyjnym. Pozwoli ona na ustanowienie stabilnej bazy przychodów poprzez selekcję i koncentrację zasobów w ramach strategii regionalnej Mitsubishi Motors oraz na kontynuację działalności zmierzającej do poprawy przychodów w całej firmie. Ponadto Mitsubishi Motors osiągnie zrównoważony wzrost dzięki wyższym i stabilnym wydatkom na prace badawczo-rozwojowe oraz wydatkom kapitałowym, które będą obejmowały zwiększone wydatki na elektryfikację, IT i działania «new business» w proporcji do wydatków ogółem.

Mitsubishi Motors podkreśla, że będzie kontynuować prace nad elektromobilnością jako rozwiązaniem problemu zmian klimatycznych na poziomie globalnym, będzie też pracować nad osiągnięciem neutralności węglowej. Strategia regionalna firmy zakłada przyspieszenie stosowanej do tej pory selekcji i koncentracji oraz jasne określenie roli każdego regionu, a następnie odpowiednie rozdzielenie zasobów kierowniczych. W kwestii działalności handlowej, oprócz pracy nad rozbudową łańcucha wartości, Mitsubishi Motors podejmie wyzwanie związane ze sferą «new business», aby stworzyć nowe przyszłe źródła przychodów.

Źródło: Mitsubishi Motors, własne
REKLAMA

Narzędzia
i kalkulatory