Home Pojazdy Transport ciężki BYD wjeżdża elektrycznymi autobusami do Europy

Szczyt UITP 2023

BYD wjeżdża elektrycznymi autobusami do Europy

Szczyt UITP 2023

BYD wjeżdża elektrycznymi autobusami do Europy

W modelu eBus B19 wykorzystano technologię baterii BYD LFP
Fot. bydeurope.com
Przeczytasz w 2 min
Przeczytasz w 2 min

BYD, wiodący światowy producent pojazdów elektrycznych z Chin, bierze udział w Światowym Szczycie Transportu Publicznego UITP w Barcelonie. Firma, która od lat nie kryje się zainteresowania europejskim rynkiem i to nie tylko w segmencie samochodów osobowych, zaprezentowała dwa innowacyjne modele eBusów. Pierwszy to 12-metrowy elektrobus BYD-Castrosua Nelec, a drugi to przegubowy model eBus 19.

Castrosua Nelec, to pierwszy spersonalizowany 12-metrowy eBus wyposażony w nadwozie Nelec, który jest produkowany wspólnie przez BYD i hiszpańską firmę Castrosua, specjalizującą się w zabudowie autobusów. Natomiast całkowicie nowy, przestronny BYD eBus B19 to pojazd o wszechstronnej wydajności i większym zasięgu. Oba modele korzystają z wiedzy specjalistycznej BYD w zakresie akumulatorów i technologii elektrycznego podwozia opracowanej z myślą o bezpieczeństwie, wydajności i komforcie pasażerów.

BYD jest zaangażowana we współpracę z kluczowymi partnerami w Europie. Chce w ten sposób skutecznie wspierać klientów we wszystkich regionach, ale przede wszystkim pozyskiwać nowych partnerstw strategicznych i nowe rynki.

Współpraca z Castrosua podkreśla nasze zaangażowanie w dostarczanie wysokiej, jakości zindywidualizowanych rozwiązań i produktów dobrze dopasowane do poszczególnych rynków. Nasze partnerstwo oferuje klientom większą elastyczność w specyfikacji eBus, aby przejście na autobusy bezemisyjne było jeszcze bardziej atrakcyjne, z gwarancją zaawansowanej technologii podwozia BYD i wszechstronności nadwozia Castrosua Nelec – powiedział Javier Contijoch, prezes ds. sprzedaży eBus w BYD Europe.

Najnowszy BYD eBus B19 jest uosobieniem innowacji BYD dla eMobility. Wykorzystuje technologię baterii BYD LFP. Pojemność baterii (563 kWh) zapewnia wygodę dzięki większemu zasięgowi. Autobus jest zbudowany na całkowicie elektrycznym podwoziu BYD z wysokim poziomem integracji zapewniającym optymalną wydajność. Obejmuje to wysoce efektywny system zarządzania temperaturą opracowany przez BYD w celu zwiększenia efektywności energetycznej. Tak głęboka integracja wraz z gamą inteligentnych systemów ułatwia obsługę i konserwację. To, wraz z szybszym ładowaniem i zwiększoną liczbą pasażerów, sprawia zdaniem producenta, że ​​BYD eBus B19 jest praktyczną opcją dla wielu przewoźników. Zwiększono również wrażenia pasażerów dzięki nowemu, odświeżonemu wnętrzu i ulepszeniom, dzięki którym podróż jest jeszcze bardziej komfortowa.

Natomiast pierwszy spersonalizowany 12-metrowy eBus BYD-Castrosua, to efekt współpracy BYD i Castrosua (ogłoszonej we wrześniu 2022 r.) w celu wyprodukowania niestandardowych 12-metrowych eBusów. Łącząc wiodącą na świecie technologię akumulatorów i elektrycznego podwozia BYD z wysoce elastycznym nadwoziem Nelec firmy Castrosua, przedsięwzięcie to oferuje klientom wysoki poziom personalizacji wnętrza i nadwozia oraz możliwość tworzenia ekskluzywnych projektów z szeroką gamą opcji.

Źródło: bydeurope.com
REKLAMA

Narzędzia
i kalkulatory