Nowości BEV

Leapmotor C10 Design, czyli szybki SUV od Stellantisa

Zbudowany w oparciu o architekturę 800V, pojazd posiada wysokowydajny system dwóch silników z napędem na wszystkie koła
Źródło zdjęcia: Stellantis

– Leapmotor zapowiedział wprowadzenie na rynek modelu C10 Design 81,9 kWh AWD
– Premiera najnowszego SUV-a odbędzie się podczas targów motoryzacyjnych Zurich Auto Show w październiku br.
– Parametry? Napęd na dwie osie, akumulator o pojemności 81,9 kWh, architektura 800 V
– Moc/przyspieszenie? 585 KM i 4 sek. do 100 km/h
– Cena? Jeszcze nie jest znana, ale może oscylować w granicach 180-200 tys. zł

Wszechstronny Leapmotor

Nowy C10 AWD został zaprojektowany z myślą o kierowcach ceniących moc, wszechstronność i inteligentną kontrolę – czytamy w komunikacie Stellantisa.

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na większy zasięg (w tym wypadku, to 420 km w cyklu WLTP- przyp. red.), szybsze ładowanie i lepszą dynamikę jazdy bez kompromisów w zakresie komfortu i wydajności, chiński start-up (spółka joint venture Stellantisa i Leapmotor – udziały w proporcji 51/49 – przyp. red.) udoskonalił model C10, wyposażając go w technologie nowej generacji.

Mocy nie zabraknie

Zbudowany w oparciu o architekturę 800V, pojazd posiada wysokowydajny system dwóch silników z napędem na wszystkie koła oraz inteligentne zarządzanie energią, które bez trudu dostosowuje się do rzeczywistych warunków drogowych. Cena Leapmotor C10 Design 81.9 kWh AWD w Polsce nie jest jeszcze oficjalnie znana, ale można szacować, że będzie ona oscylować w okolicach 180 000 – 200 000 zł. Moc 585 KM, Leapmotor C10 AWD pozwala autu na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,0 sekundy.

Leapmotor C10 Design, czyli szybki SUV od Stellantisa - leapmotor awd c10 suv
Fot. Stellantis

KNM 2025: Katowice tegoroczną stolicą elektromobilności. Nowości, trendy, wyzwania. Przyszłość jest bezemisyjna – zobacz! 

Akumulator LFP, wspierany przez system wysokiego napięcia 800V, umożliwia ultraszybkie ładowanie, które pozwala naładować akumulator od 30% do 80% w 22 minuty. Przetestowany w ekstremalnie niskich temperaturach system zapewnia znakomitą wydajność ładowania bez konieczności wstępnego podgrzewania, zachowując wysoką efektywność nawet przy niskim poziomie naładowania akumulatora – zapewnia producent.

REKLAMA