W odpowiedzi na sukces elektrycznego modelu koncepcyjnego My Ami Buggy, który został zaprezentowany w grudniu 2021 roku, Citroën przedstawił ekskluzywną edycję inspirowaną tamtym modelem. Do sprzedaży trafi 50 numerowanych egzemplarzy. Sprzedaż rozpocznie się 21 lipca na specjalnej stronie internetowej. 50 nabywców My Ami Buggy skorzysta z opcji dostawy do domu VIP. Dostawy będą realizowane od 8 sierpnia. Autko ma zasięg 75 km i może być ładowane ze standardowego gniazdka 230 V. Uzupełnienie akumulatorów do 100% trwa ok. 3 godzin.
50 numerowanych egzemplarzy
Zaledwie kilka miesięcy po prezentacji My Ami Buggy Concept, który został pozytywnie przyjęty przez publikę, Citroën wprowadza ultralimitowaną edycję, bazującą na modelu koncepcyjnym. Na rynek trafi zaledwie 50 numerowanych egzemplarzy. Sprzedaż rozpocznie się 21 lipca. Każdy klient otrzyma własną, ekskluzywną wersję czterokołowca, ponieważ w jego wnętrzu umieszczona zostanie płytka „My Ami BuggyULTRA SPECIAL LIMITED EDITION” z numeracją od 1 do 50. Płytka znajdować się będzie po prawej stronie deski rozdzielczej. W ten sposób oznakowany zostanie każdy egzemplarz.
Potencjał personalizacji
– Opinia publiczna bardzo entuzjastycznie zareagowała na zaprezentowany przez nas model My Ami Buggy Concept i wielu klientów zainteresowało się nim. Dzisiaj mamy przyjemność po raz kolejny tchnąć ducha tego modelu koncepcyjnego w model produkcyjny dzięki ekskluzywnej serii My Ami Buggy i po raz kolejny zaprezentować potencjał jego personalizacji. Brak drzwi i składany dach sprawiają, że My Ami Buggy daje kierowcy i pasażerowi więcej swobody i pozwala cieszyć się cichą jazdą w trybie elektrycznym – powiedziała Laurence Hansen, dyrektor Citroëna ds. strategii i produktu.
Warto przypomnieć, że Citroën stworzył też m.in. My Ami Cargo, czyli dostawczą wersję Ami, jako alternatywę dla słabiej chroniących pasażerów przed kaprysami pogody dwu- i trzykołowych pojazdów, o pojemności użytkowej ponad 400 litrów z modułową strefą po stronie pasażera, która może pomieścić do 140 kg towarów, a jej górna część pełni funkcję mobilnego biura.
Źródło: na podstawie Citroën, własne