Model D – wszechstronny pojazd użytkowy
Model D został zaprojektowany jako wielofunkcyjny pojazd użytkowy (Lifestyle Multipurpose Utility Vehicle – LMUV), łącząc cechy SUV-ów i MPV. Pojazd ma długość 5,2 metra i rozstaw osi wynoszący 3,2 metra, co przekłada się na przestronne i komfortowe wnętrze. Auto wykorzystuje najnowszą technologię platformy Foxconn i wyposażone jest w aktywne zawieszenie pneumatyczne, które umożliwia regulację wysokości w celu poprawy stabilności jazdy. Współczynnik oporu powietrza został zoptymalizowany do poziomu 0,23, dzięki specjalnie zaprojektowanym kanałom i kurtynom powietrznym. Projekt, opracowany we współpracy z Pininfarina, ma harmonijny wygląd wpisujący się w segment rodzinnych pojazdów elektrycznych.
Model U – autobus elektryczny
Model U, to z kolei średniej wielkości elektryczny autobus, spójny z językiem stylistycznym marki, stworzony do poruszania się w wąskich miejskich uliczkach i odległych obszarach pozamiejskich. Dowolność w konfiguracji wnętrza pozwala na dostosowanie go do specyficznych potrzeb użytkowników, a zaawansowane systemy ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) i elektroniczne systemy sterowania mają na celu zapewnienie bezpieczniejszej i komfortowej jazdy.
Model C – na rynek północnoamerykański
Foxconn pokazał też Model C, z myślą o rynku północnoamerykańskim. Masowa produkcja auta ma się rozpocząć pod koniec 2025 roku. Model C to SUV, który zadebiutował na rynku tajwańskim już w 2021 roku. Pojazd wyposażono w nowy interfejs użytkownika. Ma także nowy design, poprawioną aerodynamikę oraz przeprojektowane elementy deski rozdzielczej.
Według producenta, Model C jest także demonstracją potencjału marki w zakresie Contract Design and Manufacturing Service (CDMS), czyli kontraktowych usług projektowania i produkcji – firma słynie m.in. z tego, że zlecono jej produkcję iPhonów.
OW