Z korzyścią dla dealerów i klientów
Stellantis rozszerza dostęp do szybkiego ładowania dla swoich klientów pojazdów elektrycznych, jak i klientów tego typu samochodów każdej innej marki, współpracując z dwoma kluczowymi partnerami: siecią dealerów Stellantis, która zapewni lokalizacje, oraz wybranymi renomowanymi operatorami punktów ładowania (CPO), którzy będą inwestować, rozwijać i obsługiwać stacje ładowania. Zdaniem Stellantis korzyścią dla dealerów będzie zwiększona ich widoczność oraz ruch w salonie, a także pozyskanie nowych klientów samochodów elektrycznych przy jednoczesnym oferowaniu nowych usług swoim lojalnym klientom. Klienci pojazdów elektrycznych Stellantis będą mieli dostęp do preferencyjnych taryf ładowania za pośrednictwem aplikacji Free2move Charge Go oraz będą mogli przetestować i zapoznać się z ładowaniem na publicznych stacjach ładowania, poznając ekosystem pojazdów elektrycznych.
Polski wątek
– Projekt stanowi synergiczne partnerstwo między spółką Free2move Charge Europe, kierowaną przez Magdalenę Jabłońską, wraz z naszym światowej klasy zespołem Europe Retail, najlepszą w swojej klasie siecią dealerów i kluczowymi partnerami CPO, zjednoczonymi w ramach jednego wyzwania: sprostania oczekiwaniom naszych Klientów w zakresie punktów ładowania o dużej mocy – powiedział Ricardo Stamatti, starszy wiceprezes ds. globalnego ładowania i energii Stellantis.
Celem strategicznego planu Dare Forward 2030 jest osiągnięcie do 2030 roku przez Stellantis 100% udziału sprzedaży elektrycznych samochodów osobowych (BEV) w Europie i 50% udziału sprzedaży elektrycznych samochodów osobowych i lekkich pojazdów użytkowych (BEV) w Stanach Zjednoczonych.