Niemiecki koncern rozszerzył gamę dostępnych wersji modelu ID.7. Pierwsza z nowości to odmiana ID.7 GTX – fastback z napędem na cztery koła i dwoma silnikami o łącznej mocy 340 KM. Auto można już zamawiać u dealerów Volkswagena w Polsce, a cena zaczyna się od 310 290 zł. Równolegle rozpoczęła się przedsprzedaż modeli ID.7 GTX Tourer (od 314 290 zł), ID.7 Pro S (od 279 590 zł) i ID.7 Tourer Pro S (od 283 590 zł). Podobnie jak ID.7 GTX, także ID.7 GTX Tourer wyposażono w napęd na wszystkie koła. Modele ID.7 Pro S i ID.7 Tourer Pro S mają silnik o maksymalnej mocy 286 KM, który napędza tylne koła. Wszystkie cztery nowe wersje ID.7 są wyposażone w akumulator o pojemności netto 86 kWh.
Najmocniejszy elektryk w portfolio
ID.7 GTX – 0-100 km/h w 5,4 s. Obok ID.7 GTX Tourer, ID.7 GTX jest obecnie najmocniejszym elektrycznym samochodem Volkswagena. Fastback rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,4 sekundy. Dwa silniki generują łączną moc na poziomie 340 KM. Usportowiony model ma przejechać na jednym ładowaniu do 595 km. Akumulator o pojemności 86 kWh może być ładowany na stacjach szybkiego ładowania DC z mocą do 200 kW. W optymalnych warunkach uzupełnienie energii od 10 do 80% trwa, jak twierdzi producent 26 minut.