Wytyczanie nowych ścieżek
– Od 1899 roku, marka FIAT odgrywa ważną rolę w rozwoju mobilności, nie tylko dostarczając samochody dla szerokiego grona klientów, ale także realizując misję społeczną i na fali popularności, zadając sobie pytanie „co dalej”. Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, mamy do czynienia z globalną rewolucją, co oznacza, że klienci poszukują czegoś więcej niż tylko samochodu, a my zamierzamy mieć na uwadze ich zmieniające się potrzeby. Nowy Fiat 500e to coś znacznie więcej niż samochód, to projekt społeczny pragnący zaspokoić apetyt Ameryki na zmiany idące w kierunku zrównoważonej mobilności. Pragniemy przedstawić samochody elektryczne Ameryce, czyniąc to za pomocą naszej ikony, Fiata 500, ponieważ jest to słuszna decyzja. Jako korporacja, musimy wytyczać nowe ścieżki a pomoc we wprowadzaniu zmian będzie dla naszego nowego Fiata 500e zaszczytem. Na poziomie relacji międzyludzkich natomiast jest to zobowiązanie, aby pokazać naszym klientom przyszłość mobilności… raz jeszcze – powiedział podczas targów motoryzacyjnych Los Angeles Auto Show, Olivier Francois, dyrektor generalny marki FIAT i globalny dyrektor marketingu Grupy Stellantis.
Na zdjęciu: Olivier Francois
Elektryczny modowy dodatek
„Obecnie przemysł motoryzacyjny czekają wielkie zmiany, przechodzi on bowiem na zrównoważoną mobilność. A marka FIAT idealnie nadaje się, aby odegrać w USA znaczącą rolę w tej rewolucji, wykorzystując kultowego Fiata 500e, aby zachęcić wielu Amerykanów do przejścia na samochody elektryczne. Nowa 500e jest uznawana par excellence za „cool car”, mały samochód we włoskim stylu; wyjątkowy modowy dodatek. Jeśli chcesz ją mieć, musisz wybrać napęd elektryczny, ponieważ tylko taka będzie oferowana w Ameryce Północnej. Przejście na elektryfikację dotyczy nie tylko technologii, jeszcze ważniejsze jest, aby wymyślić na nowo doświadczenia klienta, uwzględniając różnorodne potrzeby ludzi i planety” – podkreślił producent.
Olivier Francois zapowiedział, że oficjalna premiera 500e na północnoamerykańskim rynku nastąpi w przyszłym roku podczas Los Angeles Auto Show 2023. Nowy model będzie dostępny w pierwszym kwartale 2024 roku.