– Rynek europejski odgrywa ważną rolę na świecie w wysiłkach marki, które mają doprowadzić do tego, że stanie się wiodącym producentem samochodów elektrycznych. Do 2027 roku Kia wprowadzi na rynek 15 aut elektrycznych i do 55% zwiększy ich udział w całkowitej sprzedaży samochodów w 2030 roku. W przyszłości zespół Kia w Europie będzie kontynuował odważny proces transformacji, aby stać się dostawcą rozwiązań z zakresu zrównoważonej mobilności, ze szczególnym uwzględnieniem ludzi, planety i zysków – powiedział Marc Hedrich.
Marc Hedrich jest absolwentem Europejskiej Szkoły Biznesu, a karierę zawodową rozpoczął w latach 90. w firmie Ford we Francji. Następnie został dyrektorem marketingu marki Škoda również we Francji i to samo stanowisko piastował także w firmie Seat (także we Francji). W 2003 roku jako dyrektor ds. marketingu dołączył do francuskiego oddziału Toyoty. Marc Hedrich, dzięki wiedzy zdobytej w czasie pracy dla wiodących importerów aut, przez blisko 12 lat zajmował strategiczne stanowiska zarówno w Toyota France, jak i w Toyota Europe. W 2015 roku mianowano go dyrektorem zarządzającym marki Kia we Francji.