Globalna organizacja złożona z klubów użytkowników samochodów elektrycznych z całego świata - Global EV Drivers’ Alliance, którą współtworzy EV Klub Polska, zaprasza kierowców EV do głosowania na najlepsze pojazdy zeroemisyjne. Na podstawie opinii realnych użytkowników EV, powstanie jeden wspólny ranking światowy i zestawienia dla poszczególnych rynków krajowych, w tym Polski.
Za nami ostatni w tym roku #MonthlyMeetUp. Przez 12 miesięcy EV Klub Polska zorganizował ponad 100 spotkań przy ładowarkach w 14 polskich miastach. Odwiedziło je niemal tysiąc klubowiczów i 700 samochodów elektrycznych.
Kierowcy coraz częściej zastanawiają się nad przesiadką do samochodu elektrycznego. Nie każdy jednak się na to decyduje, gdyż EV skutecznie, pomimo dopłat, odstraszają ceną. Rozwiązaniem są zeroemisyjne pojazdy używane, które coraz śmielej pojawiają się na głównych stronach portali ogłoszeniowych.
Polska policja eksploatuje 67 samochodów w pełni elektrycznych. W 2023 r. planuje kupić kolejne 11 sztuk. Na tle służb w innych krajach, wypadamy blado.
Święty Graal elektromobilności jak na razie jest w rękach Mercedesa. Flagowy elektryk – EQS – to technologiczna perła, która przy okazji została obdarzona największą na rynku baterią, która teoretycznie ma umożliwiać pokonywanie nawet 700 kilometrów bez konieczności ładowania. Brzmi to jak marzenie każdego zeroemisyjnego kierowcy. Czy jednak w starciu z minusowymi temperaturami nadal wygląda to tak imponująco? Wzięliśmy go w obroty przy minusowych temperaturach.