Czy za samo otwarcie baterii w Tesli trzeba zapłacić 10 tysięcy złotych?
Czy możemy mieć całkiem normalny zasięg w EV przy 600 tys. km przebiegu?
Czy do chłodzenia silników i układu WN potrzebujemy nawet 20 litrów płynu?
Z Bartoszem Jeziorańskim, szefem EV Repair Garage, przez którego bramę przewinęło się już ponad 500 unikalnych VIN-ów, co jest już sporym kawałkiem rynku aut EV w Polsce, rozmawiamy o tym, jak dobrze kupić używany samochód elektryczny. Na co zwracać uwagę przy oględzinach i co dyskwalifikuje każdy egzemplarz?
O wyjątkowej konwersji kampera retro Opel Blitz na napęd elektryczny z przeznaczeniem na wynajem rozmawiamy z Jackiem Fiorem, inicjatorem tego projektu
Użytkownicy samochodów elektrycznych, posiadający kartę Visa, mogą ładować swoje pojazdy na wszystkich stacjach sieci GreenWay Polska z 30% rabatem. Wystarczy pobrać nową aplikację EV Klub Polska. Sprawdzamy i porównujemy ceny ładowania w Polsce po wprowadzeniu klubowej akcji promocyjnej.
Po nieco ponad sześciu latach od powstania spółki ElectroMobility Poland poznaliśmy dostawcę platformy dla pierwszego polskiego samochodu elektrycznego. Zostanie nim chiński koncern Zhejiang Geely Holding Group, w skrócie Geely, posiadający w swoim portfolio takie marki jak Volvo, smart, Lotus, czy Polestar. W 2021 r. koncern dostarczył na całym świecie ponad 300 tys. zelektryfikowanych pojazdów. Co oznacza ten wybór dla sektora motoryzacyjnego w Polsce?
Po dużym sukcesie IONIQ 5 przyszedł czas na kolejną elektryczną odsłonę Hyundaia. Nowy samochód koreańskiej marki został zaprojektowany w zupełnie innym stylu. Poprawiono też jakość wykończenia, materiały oraz wydajność, a także wdrożono nowe rozwiązania. Efekt? 34 tys. zamówień w pierwszej dobie. Czym jeszcze wyróżnia się eklektyczna nowość ze wschodu? Byliśmy na premierze IONIQ 6.