Wychodząc poza schematy konwencjonalnego, mechanicznego zawieszenia lub aktywnego pneumatycznego zawieszenia, Tesla opatentowała rewolucyjny system będący połączeniem obu tych rozwiązań z dodatkowym komponentem w postaci aktywnego siłownika bezpośrednio regulującego kąty położenia każdego z kół w dynamiczny sposób.
Przy okazji wizyty w Berlinie odwiedziliśmy jeden z pierwszych otwartych w Europie salonów NIO. Chiński producent coraz wyraźniej zaznacza swoją obecność na Starym Kontynencie powiększając sieć tzw. NIO House oraz punktów wymiany baterii. Czy ta wciąż dość egzotyczna dla Polaków marka przyjmie się w Europie?
Toyota potrzebuje sprzedać ponad 53 pojazdy by uzyskać marżę generowaną przez jedną sztukę Ferrari. Z kolei Tesli wystarczy jedynie 9,5 auta. Jak wygląda lista najbardziej dochodowych koncernów świata i czy są na niej producenci z Chin?
Czy poza dowożeniem prezesa z domu na lotnisko, BMW i7 radzi sobie też dłuższymi dystansami, takimi po 1,3 tys. km na trasie z Warszawy w Alpy? Ile trwała i kosztowała ta podróż, a także o pięcie achillesowej, czyli polskiej infrastrukturze do ładowania – sprawdziła redakcja wysokienapiecie.pl.