Specjalne plany i taryfy, kody QR, aplikacje i karty lojalnościowe. Dostęp do kilku tysięcy punktów ładowania w kraju i za granicą a także jeden rachunek. To rozwiązania stosowane przez operatorów sieci ładowania oraz producentów pojazdów elektrycznych. Niestety, każdy z nich ma swój własny, oddzielny system płatności, co oznacza, że podróżowanie e-samochodem na długich dystansach wiąże się z koniecznością posiadania kilku kart i tyle samo dedykowanych aplikacji. Różnice dotyczą także cenników za kWh, dlatego przyglądamy się wybranym rozwiązaniom oferowanym na polskim rynku.
Sektor rowerowy, podobnie jak motoryzacyjny boryka się z trudnościami związanymi z ograniczeniami dostaw komponentów. Powoli jednak branża się rozpędza i wraca na właściwe tory. O m.in. roku ubiegłym, planach sprzedażowych na ten rok, rynku, azjatyckiej konkurencji z którą konkurowanie jest trudne, bateriach oraz elektrycznych jednośladach, które są coraz częściej wybierane przez klientów - elektromobilni.pl rozmawiają z Tomaszem Przyguckim, założycielem łódzkiego start-upu TrybEco.
Choć flota elektrycznych samochodów w Polsce bardzo szybko rośnie, to cała branża motoryzacyjna wciąż znajduje się w popandemicznym kryzysie. W odbiciu się mogą pomóc akcje wspierające sprzedaż BEVów. Co robi branża, by zwiększyć podaż bezemisyjnych aut? Sprawdźmy, jak to wygląda w praktyce.
1000 kilometrów zasięgu, futurystyczne wnętrze, głośniki w zagłówkach, nowa generacja reflektorów oraz półka pod klocki lego – tak prezentuje się przyszłość według Volvo. Projekt Volvo Concept Recharge, którego realizacja kosztowała 4 miliony euro, czyli ponad 19 mln zł, otwiera szeroko drzwi do kolejnego etapu w rozwoju marki.