Porsche prezentując Taycana pokazała, że potrafi przejść na elektromobilność bez jakichkolwiek kompromisów. Jednak czy zima nie będzie problemem dla zasięgów prawie 800-konnego auta sportowego?
Tuning, czyli zmiana standardowego wyglądu samochodu i jego fabrycznych parametrów technicznych, to popularny zabieg stosowany przez posiadaczy samochodów, ale jak na razie trend omija EV. Zobaczmy czy modyfikowanie samochodów elektrycznych w ogóle jest możliwe? Jeśli tak, to jak wygląda i czy ma sens? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedzi w ciekawym wywiadzie z osobą, która poddała tuningowi Teslę. Rozmowę zamieszczamy w tym wydaniu naszego Magazynu Weekendowego.
Czy można zmienić coś, co wydaje się kompletne i realizować w ten sposób swoje marzenia? Można! Udowodnił to Bartosz Cios - „gadżeciarz”, który zakupił Teslę Model 3 Performance i własnym sumptem poddał auto spektakularnemu i unikalnemu na skalę kraju tuningowi. Dlaczego właśnie ten model, jakie elementy poddano przeróbkom, czy wpłynęły one na osiągi i prowadzenie oraz ile to kosztowało? Zobaczmy!
BMW i3 to samochód, który nie tylko zrewolucjonizował elektryczną motoryzację w BMW, ale również miał znaczący wpływ na postrzeganie elektromobilnej technologii na całym świecie. Niestety nie jest tani w zakupie, jak i w naprawie, a mimo to jest jednym z najczęściej wybieranych modeli z drugiej ręki. Jedynie z drugiej, gdyż dwa lata temu producent zaprzestał produkcji tego auta, a szkoda. Sprawdzamy, w jaki sposób zestarzał się pierwszy elektryczny model bawarskiej marki.