Inteligentny napęd
Koncepcyjnego RZ wyposażono w dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 313 KM, która przenoszona jest na wszystkie koła przy pomocy nowego, inteligentnego napędu DIRECT4. Długość elektrycznej terenówki wzrosła o 25 mm (4830 mm), a wysokość o 20 mm (1655 mm). Szerokość pozostała bez zmian (1895 mm).
Nowe reflektory, zderzaki, hak
Auto posadowiono jest na 18-calowych felgach z oponami AT w rozmiarze 265/60R18, które umożliwiają poruszanie się po nieutwardzonych drogach. W samochodzie zmieniono przedni zderzak wraz z osłoną, a także oświetlenie, które ułatwia poruszanie się po zmroku – jedną listwę LED zamontowano na dachu, drugą na środku przedniego zderzaka, a cały zestaw uzupełniają dwa reflektory marki KC umiejscowione w rogach zderzaka. Z tyłu zmieniono zderzak oraz dodano hak holowniczy, który pozwala na zamontowanie bagażnika rowerowego.
Lexus RZ Outdoor Concept to już drugi prototypowy model w oparciu o elektrycznego RZ. Wcześniej na salonie w Tokio Lexus zaprezentował odmianę RZ Sport Concept, w której moc zwiększono do 408 KM, obniżono i stuningowano zawieszenie, a we wnętrzu zamontowano sportowe fotele.