Nissan dąży do elektryfikacji wszystkich modeli w segmencie samochodów dostawczych do 2027 roku. Zespół napędowy wersji w 100% elektrycznej może być zasilany akumulatorem o pojemności 40 kWh (miasto) lub 87 kWh, przewidzianym na dalsze trasy. Ładowanie większego akumulatora prądem stałym (DC) z mocą 130 kW przez 30 minut umożliwia uzupełnienie energii pozwalającej na pokonanie ok. 250 kilometrów. Obie wersje akumulatorowe są sprzedawane ze standardową ładowarką pokładową prądu przemiennego AC: o mocy 11 kW dla wersji z akumulatorem 40 kWh lub 22 kW w przypadku modeli z akumulatorem 87 kWh. Urządzeń tych można używać na przykład w bazie transportowej, gdzie ładowanie z poziomu 10% do 100% pojemności akumulatora zajmuje niespełna 4 godziny. Planowana do wprowadzenia na rynek w późniejszym terminie wersja czterotonowa ma ładowność powyżej 1,5 tony.
Więcej miejsca na towar i lepsza zwrotność
Strefa ładunkowa została wydłużona do ponad 3,8 m (w zależności od rozstawu osi) oraz Boczne drzwi mają 1,3 m) szerokości. Kubatura przestrzeni ładunkowej wynosi od 10,8 m3 w wersji L2H2 do aż 14,8 m3 w wersji L3H3. Dodatkowy towar można załadować do przyczepy o masie całkowitej do 2500 kilogramów.
Interstar objęty jest standardową 5-letnią gwarancją lub do przebiegu 160 000 km. W przypadku wersji Interstar-e gwarancja obejmuje również pojemność akumulatora trakcyjnego przez okres aż 8 lat.
Dostawczak, będzie dostępny – w zależności do rynku – z wieloma wariantami fabrycznej zabudowy, w tym jako wywrotka do przewozu materiałów luzem, otwarta platforma z opuszczanymi burtami i łatwym dostępem do ładunku oraz z maksymalnie obszernym nadwoziem kontenerowym. Furgon występuje natomiast w dwóch długościach i wysokościach nadwozia, z dopuszczalną masą całkowitą 3,5 t lub 4 t i z oboma typami napędów.
W vanie poprawiono także zwrotność – w zależności od wersji średnica zawracania jest mniejsza o 1,2 m w porównaniu z modelami poprzednich generacji. Dzięki temu, jak podkreśla producent przemieszczanie się wąskimi ulicami miasta będzie łatwiejsze.