Proekologiczna postawa
Zakłady produkcyjne Phoenix Contact zlokalizowane są w 11 krajach na całym świecie (z czego trzy działają w Polsce), a w ofercie spółki znajduje się ponad 100 000 produktów. Wśród nich są również komponenty służące do budowy stacji ładowania aut elektrycznych, w tym produkowane w naszym kraju kable zasilania AC, DC i gniazda pojazdów.
– Tworzymy i dostarczamy komponenty dla takich marek jak Volkswagen Group, BMW Group, Ebusco czy Energica, dlatego przykładamy dużą wagę do kompetencji naszych partnerów. Chcemy wraz z ekspertami tworzyć technologię mającą wpływ na poprawę klimatu i kształtowanie postaw proekologicznych, takich jak transport zeroemisyjny – powiedział Maciej Merek, prezes Phoenix Contact we Wrocławiu.
Misją Phoenix Contact jest przyspieszenie światowej transformacji w kierunku elektromobilności pod hasłem “nothing is missing”. Zgodnie z tą ideą spółka współpracuje z wiodącymi producentami stacji ładowania dostarczając kompletne wyposażenie: od prostej ładowarki naściennej po wielostanowiskową stację szybkiego ładowania.
Sprzedaż, dzierżawa, audyt
Idee te bliskie są również Elocity. Spółka dostarcza zaawansowane oprogramowanie stacji ładowania, nie tylko ułatwiając kierowcom codzienne ładowanie swoich aut zeroemisyjnych, ale także zarządzanie flotami pojazdów w szerokim zakresie: od kontroli, przez raportowanie, aż do rozliczeń ładowań służbowych aut na prywatnych stacjach. W oparciu o doświadczenie na rynku elektromobilności i autorską technologię Elocity obsługuje klientów w modelu sprzedaży lub dzierżawy stacji ładowania wraz z kompleksową obsługą. Firmy mogą liczyć na Elocity również w zakresie audytu miejsc wyznaczonych pod montaż stacji, wsparcie w doborze samych urządzeń i instalacji infrastruktury.
– Cieszę się, że nasze autorskie rozwiązania i kompleksowe podejście są zauważane i cenione przez liderów branży technologicznej. Połączenie komponentów produkowanych przez Phoenix Contact i stacji ładowania zintegrowanych z oprogramowaniem Elocity, da Klientom pewność, że trafia do nich gotowy produkt najwyższej jakości – powiedział Michał Baranowski, CEO Elocity.