Infrastruktura ładowania

GreenWay z uśmiechniętym złączem

GreenWay jest prekursorem elektromobilności w Europie Środkowo-Wschodniej
Źródło zdjęcia: GreenWay

– GreenWay daje sygnał, że marka dojrzewa razem z rynkiem elektromobilności
– Nowa identyfikacja wizualna, czyli dostępność i niezawodność
– Sieć firmy obejmuje blisko 3000 stacji ładowania, z czego ponad 1850 działa w Polsce

Nowa twarz z charakterem

Zmieniamy się, by być jeszcze bliżej kierowców – zawsze niezawodni, zawsze dostępni. Nowa identyfikacja wizualna to nie tylko nowy wygląd. To obietnica, że GreenWay pozostaje najlepszym towarzyszem podróży w świecie elektromobilności – podkreślił Rafał Czyżewski, CEO w GreenWay.

Centralnym elementem rebrandingu jest Hector – uśmiechnięte złącze, brand hero GreenWay. To nie tylko sympatyczny znak rozpoznawczy, ale też symbol podejścia marki: technologii, która jest prosta, przyjazna i zawsze blisko użytkownika – podkreśla firma.

KNM 2025: Katowice tegoroczną stolicą elektromobilności. Nowości, trendy, wyzwania. Przyszłość jest bezemisyjna – zobacz! 

Kolorystyka i elementy graficzne czerpią inspirację z ekologii i elektromobilności, ale zaprojektowane zostały w nowoczesny, minimalistyczny sposób. Dzięki temu nowa identyfikacja lepiej odpowiada na wymagania współczesnej komunikacji – czytelność na ekranach, rozpoznawalność w przestrzeni publicznej i spójność we wszystkich punktach kontaktu z klientem – czytamy w komunikacie firmy.

Nowa identyfikacja wizualna to symbol drogi, którą przeszła nasza firma. GreenWay od zawsze łączył wartości ekologiczne, innowacyjność z odpowiedzialnością, a dziś pokazujemy, że jesteśmy gotowi na kolejny etap rozwoju. Rebranding podkreśla nasze ambicje – chcemy nie tylko budować infrastrukturę, ale też kształtować przyszłość elektromobilności w całym regionie – dodał Peter Badik, przewodniczący Rady Nadzorczej GreenWay.

Prekursor elektromobilności

GreenWay jest prekursorem elektromobilności w Europie Środkowo-Wschodniej. Pierwsze stacje ładowania pojawiały się w momencie, gdy w Polsce zarejestrowanych było zaledwie kilkadziesiąt samochodów elektrycznych.

Po 14 latach, sytuacja wygląda zupełnie inaczej. W 2024 roku liczba samochodów elektrycznych w całej Europie zbliżyła się do 6 mln, a klienci GreenWay mogą skorzystać z 2415 punktów ładowania w regionie Polski, Słowacji i Chorwacji.

GreenWay Polska jest częścią międzynarodowej grupy GreenWay, działającej w obszarze elektromobilności (również w zakresie budowy i zarządzania infrastrukturą ładowania dla innych podmiotów).  Firma istnieje od 2011 r., a w Polsce od 2016 r. Obecnie sieć obejmuje blisko 3000 stacji ładowania, z czego ponad 1850 działa w Polsce. Są to w znacznej większości stacje szybkiego ładowania o dużej mocy.

REKLAMA