Podczas wizyty w nowych biurach handlowych FC Barcelony oraz na budowie stadionu Spotify Camp Nou, Wayne Griffiths, dyrektor generalny CUPRA oraz Joan Laporta, prezes klubu FC Barcelona w którym jak wiadomo gra Robert Lewandowski, zaprezentowali wspólne projekty łączące świat sportu i motoryzacji.
Wizja przyszłości
– W CUPRA cieszymy się, że możemy wzmocnić więzi z FC Barceloną, największym klubem sportowym na świecie. Nasza współpraca to nie tylko partnerstwo, to wspólna wizja przyszłości i inspiracja dla świata prosto z hiszpańskiej stolicy. Przekazując CUPRA Tavascana Joanowi Laporta i angażując się w projekt Espai Barça, wzmacniamy nasze zobowiązanie wobec przyszłych pokoleń sportowców i miłośników motoryzacji – powiedział Wayne Griffiths, dyrektor generalny marki CUPRA, który przekazał jeden z pierwszych egzemplarzy modelu Tavascan prezesowi klubu FC Barcelona. Pierwszy w 100% elektryczny SUV CUPRA będzie służył jako jego oficjalny samochód klubu, symbolizując zaangażowanie marki w elektromobilność.
Partnerstwo do 2025 roku
Globalne partnerstwa między CUPRA a klubem sportowym, niedawno zostało przedłużone do 2029 roku. CUPRA będzie nadal Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym i Mobilnościowym klubu, a model Tavascan Oficjalnym Samochodem przez następne pięć sezonów. Umowa rozszerzyła zakres sponsoringu w sekcjach sportowych klubu. Oprócz kontynuacji współpracy z pierwszymi drużynami piłkarskimi mężczyzn i kobiet, CUPRA stała się oficjalnym sponsorem drużyn koszykówki, futsalu, piłki ręcznej i hokeja na rolkach.
Cupra zainstaluje ładowarki
– Espai Barça to kluczowy projekt dla klubu, dlatego współpracujemy z wiodącymi firmami, aby Spotify Camp Nou stał się najbardziej nowoczesnym stadionem świata. Współpraca z CUPRĄ oraz jej wkład w rozwój naszych obiektów poprzez m.in. instalację ładowarek elektrycznych, świadczy o wzajemnym zobowiązaniu do tworzenia lepszej przyszłości – powiedział Joan Laporta, prezes FC Barcelona.