– Aby osiągnąć wszystkie przełomowe sukcesy w mojej dotychczasowej karierze, stale musiałem się rozwijać. To jedyny sposób na postęp. Mam szczęście, że Kia jest partnerem, który podziela ten sposób myślenia. EV9 to najnowszy krok w ewolucji marki w kierunku pozycji światowego lidera, jeśli chodzi o dostawy samochodów elektrycznych. Nie mogę się doczekać, kiedy wyruszę w kolejną podróż tym oszałamiająco zaprojektowanym, zaawansowanym technologicznie elektrycznym SUV-em – powiedział Rafael Nadal.
Interaktywny kort
Wprowadzenie kortu #TheIcon zakłóca tradycyjny krajobraz tenisa i cyfrowo przekształca kort, który liczy już 148 lat. Nadal, 22-krotny zwycięzca turniejów Wielkiego Szlema, wystąpił na innowacyjnym interaktywnym korcie, aby sprawdzić swoje umiejętności w różnych „trybach gry” i rywalizować ze swoim trenerem – Carlosem Moyą – na wielu kortach o niekonwencjonalnych kształtach.
Współpraca z tradycją
– Nasza współpraca z Nadalem rozpoczęła się w 2004 roku i cieszymy się, że mogliśmy być częścią jego pełnej sukcesów podróży przez ostatnie 19 lat. EV9, zaprezentowane dzisiaj naszemu wieloletniemu ambasadorowi na świecie, to esencja przemiany marki Kia w kierunku innowacji i zrównoważonego rozwoju. Jestem pewien, że EV9 okaże się potężną inspiracją dla kolejnych przełomowych zagrań Nadala – powiedział Charles Ryu, wiceprezes i szef działu marki Kia na świecie.