Interstar jest oferowany ze standardową gwarancją producenta obowiązującą przez 5 lat oraz 8‑letnią gwarancją na pojemność akumulatora w wersji Interstar-e, w obu przypadkach z limitem do 160 000 kilometrów.
Interstar-e, pierwszy w pełni elektryczny duży van Nissana, dedykowany do jazdy po mieście, pozwala na bardziej zrównoważoną jazdę bez uszczerbku dla osiągów. Zapas energii w akumulatorze o pojemności 87 kWh umożliwia przejechanie 460 kilometrów. Szybkie ładowanie prądem stałym przez 30 minut wydłuży zasięg o maksymalnie 252 kilometrów lub o około 200 kilometrów w przypadku wersji z akumulatorem o pojemności 40 kWh, przeznaczonej do obsługi krótszych tras. Podczas zjazdu do bazy ładowanie prądem przemiennym od 10 do 100% pojemności akumulatora trwa ok. 4 godzin.
– Nissan Interstar nowej generacji to idealne wsparcie dla wszelkich przedsięwzięć mających na celu zapewnienie mobilności społeczeństwu. Oferta obejmująca w pełni elektryczną wersję, zwiększoną ładowność oraz rozmaite opcje zabudowy dostarcza naszym klientom – małym i średnim przedsiębiorstwom z całego świata – dokładnie to, czego potrzebują do sprawnego działania – powiedział Nicolas Tschann, dyrektor działu lekkich pojazdów użytkowych w Nissan Europe.
Nowa generacja Interstara ma o 40 mm szersze boczne drzwi i o 100 mm dłuższą strefę ładunkową, do której klienci zmieszczą jeszcze więcej towaru lub sprzętu potrzebnego do świadczenia usług. Samochód trudno będzie przeciążyć. Ładowność VAN-a w przypadku wersji elektrycznej wynosi do 1,6 tony oraz prawie 2 tony w wersji spalinowej.
Ponadto 4-tonowego Nissana Interstar-e o ładowności 1,6 tony można będzie prowadzić w całej Europie na podstawie standardowego prawa jazdy kategorii B. W praktyce oznacza to możliwość przewożenia nawet cięższych ładunków niż w przypadku popularnych 3,5‑tonowych vanów z silnikami Diesla. Zarówno wysokoprężna, jak i elektryczna wersja Nissana Interstar nowej generacji może holować przyczepę o masie do 2500 kg, co umożliwia przewożenie większej ilości sprzętu i towaru.