Home Pojazdy Dostawcze Nissan Elektryczny Interstar wjedzie do Europy

Nissan

Elektryczny Interstar wjedzie do Europy

Nissan

Elektryczny Interstar wjedzie do Europy

Elektryczny dostawczak od Nissana sprawdzi się przede wszystkim w mieście
Fot. Nissan
Przeczytasz w 2 min
Przeczytasz w 2 min

Nissan wprowadza kolejną generację modelu Interstar, dużego vana zaprojektowanego jako najnowocześniejszy lekki samochód użytkowy japońskiej marki. Nowy model Interstar, który będzie dostępny dla europejskich klientów, będzie też pierwszym dużym vanem Nissana wyposażonym w 100% elektryczny zespół napędowy. Akumulator o pojemności 87 kWh ma pozwolić na przejechanie 460 kilometrów.

Interstar jest oferowany ze standardową gwarancją producenta obowiązującą przez 5 lat oraz 8‑letnią gwarancją na pojemność akumulatora w wersji Interstar-e, w obu przypadkach z limitem do 160 000 kilometrów.

Interstar-e, pierwszy w pełni elektryczny duży van Nissana, dedykowany do jazdy po mieście, pozwala na bardziej zrównoważoną jazdę bez uszczerbku dla osiągów. Zapas energii w akumulatorze o pojemności 87 kWh umożliwia przejechanie 460 kilometrów. Szybkie ładowanie prądem stałym przez 30 minut wydłuży zasięg o maksymalnie 252 kilometrów lub o około 200 kilometrów w przypadku wersji z akumulatorem o pojemności 40 kWh, przeznaczonej do obsługi krótszych tras. Podczas zjazdu do bazy ładowanie prądem przemiennym od 10 do 100% pojemności akumulatora trwa ok. 4 godzin.

Nissan Interstar nowej generacji to idealne wsparcie dla wszelkich przedsięwzięć mających na celu zapewnienie mobilności społeczeństwu. Oferta obejmująca w pełni elektryczną wersję, zwiększoną ładowność oraz rozmaite opcje zabudowy dostarcza naszym klientom – małym i średnim przedsiębiorstwom z całego świata – dokładnie to, czego potrzebują do sprawnego działania – powiedział Nicolas Tschann, dyrektor działu lekkich pojazdów użytkowych w Nissan Europe.

Nowa generacja Interstara ma o 40 mm szersze boczne drzwi i o 100 mm dłuższą strefę ładunkową, do której klienci zmieszczą jeszcze więcej towaru lub sprzętu potrzebnego do świadczenia usług. Samochód trudno będzie przeciążyć. Ładowność VAN-a w przypadku wersji elektrycznej wynosi do 1,6 tony oraz prawie 2 tony w wersji spalinowej.

Ponadto 4-tonowego Nissana Interstar-e o ładowności 1,6 tony można będzie prowadzić w całej Europie na podstawie standardowego prawa jazdy kategorii B. W praktyce oznacza to możliwość przewożenia nawet cięższych ładunków niż w przypadku popularnych 3,5‑tonowych vanów z silnikami Diesla. Zarówno wysokoprężna, jak i elektryczna wersja Nissana Interstar nowej generacji może holować przyczepę o masie do 2500 kg, co umożliwia przewożenie większej ilości sprzętu i towaru.

Źródło: Nissan
REKLAMA

Narzędzia
i kalkulatory