Wśród najmniejszych miejskich pojazdów elektrycznych prym wiodą dwa modele: Fiat 500-e, który uplasował się na pierwszym miejscu tego segmentu oraz zajmujący trzecią pozycję sportowy Abarth 500-e. W segmencie B miejskich samochodów elektrycznych, również dwa miejsca na podium zajęły modele należących do Stellantis marek popularnych. Peugeot E-208 został sklasyfikowany na drugiej, a Opel Corsa-e na trzeciej pozycji.
Z kolei, produkowany w Polsce Jeep Avenger zajął drugie miejsce na podium w segmencie w pełni elektrycznych B-SUV-ów, wyprzedzając o włos, zajmującego trzecią pozycję Opla Mokkę-e. Na czwartym i piątym miejscu uplasowały się odpowiednio modele Peugeot E-2008 oraz DS 3 Crossback E-Tense.
Warto przypomnieć, że w październiku w salonach sprzedaży Opla pojawi się nowa Corsa Electric (mocniejszy silnik, nowy akumulator zapewniający zasięg do 405 kilometrów w cyklu WLTP). Z kolei Citroën 17 października zaprezentuje nowego Citroëna ë-C3, który ma być przystępnym cenowo, małym samochodem elektrycznym. W przyszłym miesiącu do sprzedaży trafi nowy Peugeot E-208. Model ten może być wyposażony w 100% elektryczny napęd, dysponujący zasięgiem do 400 km w cyklu WLTP. Włoski Fiat powraca do segmentu B prezentując nowego Fiata 600-e, który będzie dostępny w naszym kraju na przełomie roku.