– W tym tygodniu e-hulajnogi Lime opuszczają ostatnie polskie miasta i tym samym zaczynamy przerwę zimową. Jest to dla nas również intensywny czas, który wykorzystujemy na dokonanie podsumowań i analiz ubiegłego sezonu. Ponadto dokonujemy gruntownych przeglądów floty w naszym centralnym magazynie, modernizujemy pojazdy oraz opracowujemy plan na kolejny sezon. W Lime szczególną uwagę przykładamy do zasad bezpieczeństwa. Zaplanowaliśmy szereg działań edukacyjnych mających na celu poprawę poziomu bezpieczeństwa w miastach – powiedział Damian Kupczak, Senior Operations Manager Lime Polska.
Zwiększony zakres
Lime planuje wrócić z ofertą do użytkowników z Polski wiosną przyszłego roku. Trwają rozmowy z kolejnymi władzami miast i firma rozważa poszerzenie zakresu swojej usługi. Niektóre samorządy jako pierwsze wychodzą z inicjatywą wprowadzenia e-hulajnóg do swoich miast, gdyż zauważają potencjał w mikromobilności jako doskonałego uzupełnienia transportu publicznego. W tym sezonie Lime znacznie poszerzył obszar operacyjny nad polskim morzem. Dane dotyczące użytkowania e-hulajnóg w okresie wakacyjnym pokazują, że turyści bardzo chętnie przemieszczali się za pomocą pojazdów Lime. Dlatego jednym z założeń Lime na przyszły rok jest jeszcze większe zaangażowanie w rozwój usługi na polskim Wybrzeżu.
– Z usług oferowanych przez Lime skorzystało do tej pory ponad 3 mln użytkowników w naszym kraju. Widzimy jak dużym zainteresowaniem cieszy się oferowana przez nas usługa i jest to dla nas doskonała motywacja do dalszych działań. Dziękujemy wszystkim użytkownikom Lime za udany sezon 2023 – dodał Damian Kupczak.