W Szanghaju główny nacisk prezentacji położono na sam projekt, sylwetkę elektrycznego dwumiejscowego samochodu. Główną nowością w stosunku do wersji koncepcyjnej, jest fakt, że Cyberster jest wyposażony w tzw. drzwi nożycowe, które otwierają się górę pod kątem.
MG nie ujawniło żadnych szczegółów technicznych. Jednak niektóre z nich poznaliśmy kilka dni temu, kiedy ujawniono wniosek rejestracyjny. Podstawowa wersja Cyberstera będzie wyposażona w silnik elektryczny o mocy 231 kW na tylnej osi. Ta jednostka napędowa jest również instalowana w najwyższym modelu o mocy 250 kW. W tym drugim przypadku tylny silnik elektryczny uzupełnia silnik o mocy 150 kW na przedniej osi – taki sam jak w MG4. Z ponad 400 kW, model z napędem na wszystkie koła ma przyspieszyć od zera do 100 km/h w około trzy sekundy. Nie podano jeszcze żadnych informacji na temat baterii.
– Naszym zamiarem było stworzenie zupełnie nowego roadstera, który otworzyłby odważny i przełomowy nowy rozdział dla MG. W przypadku Cyberstera skupiliśmy się na stworzeniu projektu, który odzwierciedlałby przeszłość marki i ożywiał sportową linię – jednocześnie podkreślając nowoczesność – powiedział Carl Gotham, dyrektor SAIC Design Advanced w Marylebone w Londynie.
Wniosek rejestracyjny pokazuje, że lżejsza wersja (prawdopodobnie model z napędem na tylne koła) będzie ważyła 1 850 kilogramów, podczas gdy cięższy model (model z napędem na wszystkie koła) będzie ważył 1 985 kilogramów.
Chociaż SAIC potwierdził w Szanghaju, że Cyberster pojawi się w Europie w przyszłym roku, producent samochodów jeszcze nie podał jeszcze jego ceny.