Reklama bazuje na charakterystycznym głosie i rytmie mowy Christophera Walkena, dzięki którym zyskał on status jednego z najczęściej naśladowanych aktorów w Hollywood. Widzowie śledzą typowy dzień Walkena, podczas którego spotyka on pozornie niekończącą się liczbę naśladowców – poczynając od boya hotelowego przez krawca, wizażystę, a na bariście kończąc. Punktem kulminacyjnym spotu jest przypadkowe spotkanie z USHER’em, podczas którego Walken – od dawna zirytowany wieloma naśladującymi go osobami – pyta muzyka, czy nie powinien on być gdzieś indziej.
– Bardzo podobała mi się ta współpraca. BMW to wspaniała firma, a znaczenie samochodów elektrycznych jest ogromne. Cieszę się, że będziemy mogli podzielić się efektami naszej współpracy ze światem – powiedział Christopher Walken.
https://www.youtube.com/user/BMWUSA
– Występ na Super Bowl to ogromny zaszczyt, który zdarza się tylko raz w życiu, a poza tym wspaniale jest współpracować z BMW. Znakomicie się bawiłem podczas kręcenia tej reklamy i mam nadzieję, że zostanie ona ciepło przyjęta – dodał USHER.