– Nasza sieć stacji ładowania aut elektrycznych z cyfrową reklamą zewnętrzną (DOOH/EV) generuje dodatkowe przychody dla sklepów spożywczych, ale przede wszystkim zapewnia dostęp do łatwego i czystego ładowania pojazdów elektrycznych w miejscach, w których ludzie już spędzają czas realizując zakupy – powiedział Matt Tymowski, CEO ChargeEuropa.
– Koncentrujemy się na zapewnieniu naszym klientom jak największej wygody – dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z ChargeEuropa, dzięki której część naszych sklepów będzie mogła już niedługo zaoferować odwiedzającym łatwe i niezawodne ładowanie pojazdów elektrycznych – powiedziała kierownik ds. komercjalizacji, zarządca nieruchomości w POLOmarket Katarzyna Szeligowska.
ChargeEuropa jest europejskim operatorem sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Współpracuje z markami i udostępnia właścicielom nieruchomości stacje ładowania pojazdów elektrycznych, tworząc w ten sposób platformę cyfrowej reklamy zewnętrznej DOOH dla reklamodawców.
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczno-zakupowa dysponująca trzema centrami logistycznymi. Grupa posiada 280 placówek na terenie całej Polski. Obrót netto firmy wynosi ponad 3 mld zł rocznie.