Ford po raz kolejny postanowił podnieść ceny swojego elektrycznego Macha-E, który jeszcze do niedawna był cenowym konkurentem dla Tesli Model Y. Teraz jednak to się zmieniło. Elektryczny ulubieniec Europy wystrzelił cenowo do klasy premium.
Zgodnie z najnowszym cennikiem, elektryczny Ford Mustang podrożał najbardziej w podstawowej odmianie z małą baterią i tylnym napędem. Odmiana, która niegdyś kosztowała od 276 500 zł teraz startuje od 292 tys. zł. To wzrost o 15,5 tys. zł, czyli 5,6 procenta. Z kolei topowa odmiana to wydatek już niemal 400 tys. zł. W tym przypadku podwyżka była marginalna, gdyż o jedyne 3 tys. zł.
Model | Poprzednia cena | Obecna cena | Różnica |
Ford Mustang Mach-E 75 kWh RWD | 276 500 zł | 292 000 zł | +15 500 zł |
Ford Mustang Mach-E 75 kWh AWD | 300 000 zł | 314 000 zł | +14 000 zł |
Ford Mustang Mach-E 98 kWh RWD | 306 000 zł | 320 000 zł | +14 000 zł |
Ford Mustang Mach-E 98 kWh AWD | 346 000 zł | 349 000 zł | +3000 zł |
Ford Mustang Mach-E GT 98 kWh AWD | 396 000 zł | 399 000 zł | +3000 zł |
Porównując obecny cennik do tego z końca 2021 roku, podstawowy Mustang Mach-E podrożał o bagatela 75 880 złotych. W ujęciu procentowym jest to 85 procent. W efekcie uaktualnień cenników Ford jest o 34-69 tysięcy droższy od Tesli Model Y i o ponad 100 tys. od Hyundaia Ioniq 5.