– Z drugą generacją ID.3 kontynuujemy historię sukcesu naszej rodziny ID. Design nowego modelu jest bardziej dojrzały, a materiały we wnętrzu są wyższej jakości. Nowy ID.3 to dowód na to, że jakość wykończenia, design i wygoda użytkowania są dla nas bardzo ważne. Tworząc ID.3 braliśmy pod uwagę życzenia użytkowników – powiedziała Imelda Labbe, członek zarządu marki Volkswagen, odpowiedzialna za sprzedaż, marketing I obsługę posprzedażną. Nowy ID.3 jest pierwszym z dziesięciu nowych elektrycznych aut, które Volkswagen wprowadzi na rynek do 2026 roku.
– Z nowym ID.3 wprowadzamy innowacje i technologie premium do segment kompaktów. Świadczą o tym m.in. nowe systemy zwiększające komfort i bezpieczeństwo. Dzięki wykorzystaniu danych inteligencji zbiorowej w najnowszej wersji Travel Assist robimy kolejny krok na drodze do wysoce zautomatyzowanej jazdy – powiedział Kai Grünitz, członek zarządu marki Volkswagen, odpowiedzialny za rozwój.
Od wprowadzenia na rynek rodziny ID. do klientów trafiło ponad 600 000 egzemplarzy tych aut, zbudowanych na platformie MEB. Gama ID. składa się dziś z sześciu modeli; jesienią tego roku do zakładów w Zwickau i Dreźnie, w których jest produkowany ID.3 dołączy główna fabryka marki, w Wolfsburgu.